Γιάννης Χαρούλης - Μαντινάδες - Γιάννης Χαρούλης

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Γιάννης Χαρούλης - Μαντινάδες


...Ξελησμονώ... κι ύστερα το λογιάζω
πως έχω αγάπη στα μακριά
και βαριαναστενάζω....
 

Πάντα καθίζω σα σε 'δω
για δε μπορώ να στέκω
φως μου το γιαντιλίκι σου
και πως να το παλέψω.

Που'ναι ο καιρός πουλάκι μου
που'ναι ο καιρός πουλί μου
που σ'έκανα βασιλικό
και σ'έβανα στ'αυτί μου.

Ξελησμονώ και τραγουδώ
κι ύστερα το λογιάζω
πως έχω αγάπη στα μακριά
και βαριαναστενάζω.

Καρδιά'ναι εκείνη και πονεί
ψυχή ναι και λυπάται
να μην την τυραννείς κι εσύ
να μην στεναχωράται.

Να μ αγαπά δεν μ'αγαπά
να μ'αρνηθεί δεν θέλει
λέω τζη να χωρίσωμε
και κάθεται και κλαιέι

Γιάιντα μικιό μου όντε με δεις
δε με καλοσωρίζεις
αφού κατέχεις την καρδιά
απού 'χω την ορίζεις.

Στον Άγιο Νικόλαο
κι από'ξω στα Λακώνια,
έλα μικιό μικιό μου Αδέρφια μου επέρασα
τα πιό καλά μου χρόνια

Αχ Αχι αχ και να γιαγέρνανε
τα χρόνια μας οπίσω
να ξαναγίνεις κοπελλιά
να σε ξαναγαπήσω
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: