Ο Γιάννης Χαρούλης απαντάει στο ερωτηματολόγιο του Προυστ - Γιάννης Χαρούλης

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Ο Γιάννης Χαρούλης απαντάει στο ερωτηματολόγιο του Προυστ



(1 Ιανουαρίου 2011)

Ο Γιάννης Χαρούλης είναι ένας νέος που με την φωνή του και την προσωπική του δουλειά έχει κάνει περήφανους τους συντοπίτες του Κρητικούς  και έχει θερμό κοινό σε όλη την Ελλάδα.

 συνέντευξη του Γιάννη Χαρούλη στο Μάριο Μεσσαριτάκη

Θα ήθελα να σε καλωσορίσω στην Freevox, είναι ιδιαίτερη η χαρά μας να φιλοξενούμε  στις σελίδες  μας ένα άτομο τόσο αξιόλογο  που μάλιστα  κατάγεται από τον τόπο μας.

 Πότε και πού υπήρξες  ευτυχισμένος;

Θυμάμαι ήμουν ευτυχισμένος κατά τα πρώτα μου βήματα, όταν προσπαθούσα να βγάλω ένα τραγούδι για πρώτη φορά αλλά  και τώρα σε  συναυλίες που πάω σε κάποια χωριά και βλέπω κάποιους παππούδες να με αγκαλιάζουν και να μου δείχνουν την αγάπη τους.

- Πώς φαντάζεσαι την τέλεια ευτυχία;

Να υπάρχει γαλήνη όχι ανία. Επίσης ευτυχία είναι όταν ο κόσμος και η μουσική γίνονται ένα.  Πιστεύω μέσα από αυτό ο κόσμος ενώνεται και στηρίζει ο ένας τον άλλο.

- Τι ή ποιός είναι η μεγαλύτερη αγάπη της ζωής σου;

Άνθρωποι γενικά, η οικογένεια μου, οι δικοί μου άνθρωποι.

- Ποιό ταλέντο θα ήθελες να έχεις;

Να μιλώ όλες τις γλώσσες.

- Αν μπορούσες να αλλάξεις ένα πράγμα στον εαυτό σου, ποιό θα ήταν αυτό;

Όχι πως κάνω πάντα το αντίθετο, αλλά θα ήθελα να μπορούσα να βλέπω όλα τα πράγματα καλοπροαίρετα..

- Ποιό θεωρείς το μεγαλύτερο επίτευγμά σου;

Δεν θεωρώ κάποιο συγκεκριμένο ως μεγαλύτερο επίτευγμα μου, γενικά όλα που μου έχουν συμβεί αποτελούν μεγάλο επίτευγμα.

- Πού θα ήθελες να ζείς;

Θα ήθελα να ζω σε ένα μέρος με θάλασσα κοντά στην φύση και να έχω γειτόνους που μπορώ να επικοινωνώ μαζί τους  και να μοιράζομαι …

 - Ποιός είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;

Ότι θα μείνω μόνος.

- Τι αντιπαθείς περισσότερο;

Το ψέμα και ό,τι έχει το ψέμα μέσα του, όπως η  υπερβολή,  «το δήθεν».

- Ποιό χαρακτηριστικό σου αντιπαθείς περισσότερο;

Ότι κάποιες στιγμές  γίνομαι τόσο αυστηρός κριτής για τους άλλους, όσο αυστηρός κριτής είμαι και για τον εαυτό μου.

- Τι θεωρείς ως τη μεγαλύτερη  σπατάλη;

Το χρόνο που αφήνω να περνάει και τα πράγματα που θα μπορούσα να κάνω και μένουν απραγματοποίητα.

- Ποιό είναι το αγαπημένο σου ταξίδι;

Μου αρέσει η διαδρομή  στο βουνό του Κίσαβου. Επίσης, συγκινούμαι ιδιαίτερα κάθε φορά που βρίσκομαι  στον γυρισμό για την Κρήτη.

- Ποιά θεωρείς  την πιο υπερτιμημένη αρετή;

Μια πραγματική αρετή ποτέ δεν θα μπορούσε να έχει περισσότερη  αξία από όσο της ταιριάζει. Θα  μπορούσα όμως να πω ποιαν αρετή θεωρώ την πιο τιμημένη ανάμεσα στις άλλες αρετές: Να  ξεπερνάς τα κακά και να ζυγίζεις αυτά που αποκόμισες από την  κάθε πορεία σου είτε είναι καλά, είτε  κακά. Από κει και πέρα ό,τι  θετικό κερδίζουμε καλό είναι να το μοιραζόμαστε και να το μεταδίδουμε.

- Σε ποιές περιστάσεις ψεύδεσαι;

Αν και προσπαθώ να μην ψεύδομαι μερικές φορές το κάνω, όταν θέλω να  αποφύγω διάφορες καταστάσεις.

 - Ποιόν άνθρωπο απεχθάνεσαι;

Αυτόν που μπορεί να κάνει κακό.

- Ποιά λέξη ή φράση χρησιμοποιείς κατά κόρον;

Νομίζω πως όπως ο περισσότερος κόσμος χρησιμοποιώ τη λέξη «ΕΓΩ».

- Ποιό πράγμα θεωρείς ότι σε χαρακτηρίζει;

Το ότι προσπαθώ να είμαι καλοπροαίρετος.

- Για ποιό πράγμα έχεις  μετανιώσει;

Έχω μετανιώσει επειδή έχω αδικήσει κάποιους ανθρώπους και σε μερικές περιπτώσεις   θα μπορούσα να έχω πράξει διαφορετικά, ακόμα και με  περαστικούς που πολλές φορές τους χαρακτηρίζεις βιαστικά και άδικα.

- Ποιά είναι η αγαπημένη σου ασχολία;

Μου αρέσει να περνάω πολλές ώρες σκεπτόμενος πράγματα γενικά, αλλά και άλλες σκεπτόμενος πιο ανέμελα πράγματα. Μου αρέσει επίσης  η  μουσική που παίζω, όχι όταν κάνω πρόβες, εκείνες τις στιγμές που κάθομαι σε παρέες και μου έρχεται ο ρυθμός από μια καινούργια μελωδία.  

- Ποιοί είναι οι ήρωες σου στην πραγματική ζωή;

Πάρα πολλοί άνθρωποι που φύγανε από τις πόλεις και πήγαν στην επαρχία. Ένα παιδί που συνάντησα στα φανάρια και που είπε ευχαριστώ επειδή τον αποκάλεσα φίλο μου. «Οι Άγιοι που δεν θα γιορταστούν γιατί δεν θα τους βρουν την μέρα που ταιριάζει, άμυαλοι που πέσαν στην φωτιά για να έχει το όνειρο φωλιά για να κουρνιάζει», στίχοι από το τραγούδι  «Οι Άγιοι» που  έγραψε ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου για το καινούργιο μου άλμπουμ.

- Πώς θα ήθελες  να πεθάνεις;

Δεν ξέρω.

- Αν πέθαινες  και επέστρεφες  στη ζωή, ποιόν άνθρωπο ή πράγμα θα ήθελες  να ενσαρκώσεις;

Ό,τι  και να γινόμουν δεν θα με ένοιαζε. Απλά θα ήθελα να γινόμουν κάτι άκακο, κάτι που δεν θα έβλαπτε.

- Ποιό είναι το αγαπημένο σου απόφθεγμα;

 «Η συχώρεση είναι από τις μεγαλύτερες αρετές».


Δεν υπάρχουν σχόλια: