Γιάννης Χαρούλης - Τραγουδώ βαθιά μου - Γιάννης Χαρούλης

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Γιάννης Χαρούλης - Τραγουδώ βαθιά μου



...Μόνο, στο πλευρό μου, 
σύντροφο πιστό, 
απ' τον κόσμο αυτόν, 
πήρα τ' ΟΝΕΙΡΟ μου...


Βάρκα με προσμένει... μ' ανοιχτό πανί
κι οι εφτά ουρανοί πάνω μου ανοιγμένοι, 
τραγουδώ βαθιά μου, σε ψιλή κλωστή
έχει κρεμαστεί κι η στερνή χαρά μου...





Τραγουδώ βαθιά μου      
 
Στίχοι:   Γιάννης Κουγιούλης
Μουσική:   Μιχάλης Νικολούδης
1. Γιάννης Χαρούλης

Τόση καλοσύνη γύρω μου κι εντός
από του παντός τη μεγαλοσύνη.

Βάρκα με προσμένει μ' ανοιχτό πανί
κι οι εφτά ουρανοί πάνω μου ανοιγμένοι, 
τραγουδώ βαθιά μου, σε ψιλή κλωστή
έχει κρεμαστεί κι η στερνή χαρά μου.

Μόνο, στο πλευρό μου, σύντροφο πιστό, 
απ' τον κόσμο αυτόν, πήρα τ' όνειρό μου.

Βάρκα με προσμένει μ' ανοιχτό πανί
κι οι εφτά ουρανοί πάνω μου ανοιγμένοι, 
τραγουδώ βαθιά μου, σε ψιλή κλωστή
έχει κρεμαστεί κι η στερνή χαρά μου.

Τόση καλοσύνη γύρω μου κι εντός
από του παντός τη μεγαλοσύνη.


Δεν υπάρχουν σχόλια: