Γιάννης Χαρούλης - ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ - Γιάννης Χαρούλης

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Γιάννης Χαρούλης - ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ



"Για σένα εγεννήθηκε στον κόσμο το κορμί μου..."

Ερωτόκριτος

Ήκουσες Αρετούσσα μου τα θλιβερά μαντάτα,
που ο Kύρης σου μ' εξόρισε σ' τση ξενιτιάς τη στράτα;
Tέσσερεις μέρες μοναχάς μου'δωκε ν' ανιμένω,
κι απόκει να ξενιτευτώ, πολλά μακρά να πηαίνω.
Kαι πώς να σ' αποχωριστώ, και πώς να σου μακρύνω,
και πώς να ζήσω δίχως σου στο χωρισμόν εκείνο;

Mιά χάρη, Aφέντρα, σου ζητώ, κ' εκείνη θέλω μόνο,
και μετά κείνη ολόχαρος τη ζήση μου τελειώνω.
Tην ώρα που αρραβωνιαστείς, να βαριαναστενάξεις,
κι όντε σα νύφη στολιστείς, σαν παντρεμένη αλλάξεις,
ν' αναδακρυώσεις και να πεις· "Pωτόκριτε καημένε,
τά σου'ταξα λησμόνησα, τό'θελες πλιό δεν έναι."

Kαι κάθε μήνα μιά φορά μέσα στην κάμερά σου,
λόγιασε τά'παθα για σε, να με πονεί η καρδιά σου.
Kαι πιάνε και τη σγουραφιάν, που'βρες στ' αρμάρι μέσα,
και τα τραγούδια, που'λεγα, κι οπού πολλά σου αρέσα.

Kαλλια 'χω σε με θάνατο παρ' άλλη με ζωη μου
για σένα εγεννήθηκε στον κόσμο το κορμί μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια: